Måndag

Godmorgon eller god förmiddag, god lunch för vissa.........

Har jobbat första natten och är som vanligt döbesviken på mina vikarier
och hela apparaten som kallas ledningen. Jag får ett sms om att jag
måste in till nattexpeditionen för att hämta nycklar och mobil. Motvilligt
kör jag i motsatt riktning (ska ju för bövlen till vinslöv egentligen, jävla omväg)
för att hämta dom. Hittar dom inte och vet inte vem jag ska fråga för vem har
egentligen hand om kontoret i hlm???  Till sist säger någon att dom ligger
i facket. eehh jag har inget fack, buntlinjen har men hans fack är tomt.
Han har tagit dom med sig.....var är han...har han kört...
nej tack o lov så är kristianstadsbladet sena så han är kvar och jag får mina
saker.  Hade varit kul om jag kört en omväg i onödan.
givetvis muttrar jag för mig själv när jag kör mot vinslöv igen.. ingenting
funkar och varför ska jag låna ut mina saker när det faktiskt finns reservnycklar.

När jag kommer ut till "min" bil så är den full med skräp.. allt slängt huller om buller
i baksätet och i skuffen. Inte sorterat eller tömt på ett väldigt bra tag. Så jag
får börja med att städa. humpff...............(suck)

Sen har jag två listor med ändringar som inte blivit gjorda, jag fick en fin liten
lapp att det inte blivit gjort pga tidsbrist och bilproblem. WTF!!!!
En bunte med adresserade kuvert är heller inte utdelade.....

Trevligt att man gör så när man vet att någon annan får ta över skiten. Jag
skulle aldrig få för mig att göra på det viset. Jag hade fått en massa varningar
och hotelser om sparken om jag inte skött mitt jobb.

Kenzi ville sedan inte sova när jag ville så det har inte blivit mkt sömn här..

men men från det ena till det andra....


Jag har aldrig varit den som tyckt om att handla begagnat, ni har aldrig hittat mig
i en secondhand butik eller på loppis förr.
Men jag har hittat många klipp på blocket...tittar där varje dag... och just igår
hittade lyckliga jag ett matsalsbord med stolar för en löjligt billig peng.
Nästan exakt ett sådant både jag och h faktiskt tittat på, på hässleholms möbelaffär,
men känt att det kostade alldeles för mkt pengar just nu.
Nu har vi det, och skitsamma att det är begagnat. det är så fiiiiiint!!!

ciao ciao


Kommentarer
Postat av: Sanna

Finns inget som är drygare än att mötas av sånt när man ska jobba! Jag vet precis hur det känns och jag skulle heller aldrig lämna ifrån mig ngt jag ska ha fixat.=( Min filosofi är att man lämnar det så som man vill komma tillbaka till! Kram på dig, vännen!

2010-08-09 @ 13:29:32
URL: http://silverliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0