Födelsedagar..

Igår var vi och firade mamma som fyllde år. God mat och gott sällskap genererar
en mycket trevlig kväll. i övrigt är jag fortfarande trött efter tisdagen. Man sover ju inte
nätter som vanligt folk och jag sover knappt på dagarna i heller när man har
en liten valp med egen vilja. Jag blir så arg på folk som inte förstår hur otroligt
uttröttande det är att vara nattarbetare. Ja jag jobbar bara några timmar men det känns
betydligt mer i kroppen när man inte sover som vanligt.

Hässleholms festivalen har börjat men jag har tyvärr inte tid att gå något. Vi brukar alltid
gå ut och äta, h och jag, men i år så är vi fullbokade varenda dag. Jag kan inte gå på
dagarna för h jobbar och jag måste vara hemma med kenzi dessutom så jobbar ju jag
alla nätter utom söndag (natten till söndag alltså)
så det är inte roligt att gå ner på vardagskvällen.

Fredagkväll har h´s syster kalas utanför kristianstad så det blir inget då. lördag kväll har
mormor och morfar stort kalas. Och på söndag från tidig morgon och ja hela dagen ska vi
på familjeutflykt med h´s familj till ven.   Så det blir nog ingen festival för min del i år.
Annars är det ju kul att det verkligen händer något för en gångs skull i denna hålan, här
är rätt öken i normala fall.

ja så i´m busy busy busy.  så tröttsamt faktiskt, har nog inte suttit ner framför tv´n och
bara kopplat av sen vi flyttade.  eller gått och fikat på stan eller.... 
snart behöver jag lite me me time...

För sen är det dags att planera inflyttningsfesterna...verkar som det kommer få
bli flera olika. 

ciao for now....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0