för bra för att vara sant..

ja det var för bra för att vara sant. Min kära Goliat har hållit sig rumsren sen han
kastrerades den 27:e. Men inte nu längre. Bara några veckor fick jag vara fri från
att torka hans piss inomhus. Jag har behandlat honom som en liten valp och gått ofta
på promenader och spenderat timmar ute i trädgården med honom och Kenzi.

Men så i söndags gjorde H en grind som hägnar in bakre delen av trädgården och
jag vet inte om det var det som utlöste det men samma dag började han alltså igen.
Typiskt!!!   Får väl se om det finns nån kurs som lär gamla hundar sitta, typ!!   ;)

Igår så var vi och beställde tapeter till vår fondvägg och färg till tak och väggar.
Oh jag längtar tills det är färdigt för just nu är huset kaos. H har redan hunnit
göra första omgången på taket. Han ska få hjälp av en polare då jag inte orkar
så mycket just nu.
Ena delen måste dessutom bli färdig tills lördag då vi ska ha kräftskiva här. Man måste
ju ha det lite städat när man får gäster även om vi antagligen mest kommer sitta i
uterummet.

Jag klickar vidare för att få inspiration till vår orientaliska stil...............

so see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0