Godmorgon!!

Sitter här i mitt stora hus på sisådär 300 kvm och lyssnar på när Kenzi
och goliat snarkar ikapp.
H kom och väckte mig, gav mig en puss på pannan och sade att nu var det
min tur att ta hand om Kenzi.
Jag både tycker om och inte tycker om att gå upp så tidigt, dels för att jag
får känna doften av hans parfym i badrummet, att få lite pussar och kel.
 Men mest inte för jag är ingen morgon människa. jobbar man nätter så
är man helt enkelt inte det.

En gammal vän från förr förgyllde dessutom min morgon med att ha letat
upp mig på facebook. så oerhört glad jag blev. har tänkt på honom en hel del.
där är så mycket som hänt,som jag viljat berätta och dela med mig av och nu
är han där...yeeey!!!

Idag jobbar H hela dagen så jag blir väl rätt så fast här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0