Kalla måndag..

Godmorgon / god förmiddag

Inatt var man tillbaka på jobbet och det var minsann kallt. Brrrr bara 5 grader......
men allt gick bra även om man hoppar till lite extra när en stor älg tjur hoppar
fram framför bilen. van förare som jag är så klarade jag det galant hahaha
ni skulle sett så nära det var......ståtliga djur det där.

Idag har jag sovit gott, Kenzi börjar vänja sig vid mina tider kanske....
håller tummarna och hoppas.

Har redan varit och hämtat två paket... mina kosttillskott från bodystore.com
och ett par stövlar från la redoute.  Kan inte riktigt bestämma mig
om skorna. får pröva dom ihop med olika outfits senare idag innan jag avgör
om jag ska behålla dom eller ej.

ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0