Mkt har hänt..

Hej hej

Det har hänt massor. har ägnat hela min semester åt att packa och flytta och städa
så mitt bloggande har blivit helt nerlagt ett tag. ska bättra mig.

Vi har som sagt flyttat och vi har även valt att hyra ut vårt gamla då
vi riskerade att ha lån kvar vid en ev försäljning. Det vill vi ju inte...  ;)

vi har även hämtat hem vår rottis valp Kenzi..  mkt jobb.. som en liten bebis..
tror nog jag väntar lite till på en riktig bebis.....  :)

Har tusen grejor att göra nu när man har ett nytt hus... projekt och renoveringar
så jag kommer nog att ha en del att berätta om i fortsättningen.

Ikväll ( nu alldeles strax) ska jag och kenzi ner till hässleholms gården för
lite social träning....  wish me luck liksom.

Kenzi har ju redan visat att hon är en mycket envis dam som minsann inte går
nånstans dit hon inte vill...  lägger sig mest ner och vägrar.....

Bilder på hus och sötnosen får komma en annan gång.  Har inte fått ordning på allt
så jag kan lägga in några :(

ciao for a little while...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0