söndag

Hej hej

denna helgen har varit lugn och skön till skillnad från förra som var full fart hela
helgen. vi håller på med renoveringen av vardagsrummet och hann inte
färdigt innan kräftskivan.
Men kräftskivan blev lyckad i stort sett, jag hade roligt. Mot slutet var det tydligt
att vissa fått för mycket av det goda och man gick över gränsen och gjorde mig 
jävligt osäker och irriterad. Nåja jag har dragit ett streck över det hela och hoppas
att det inte händer någon mer gång, för överlag hade jag ju jävligt roligt.
Kan man ha annat med väldigt trevliga och roliga människor??!!

Hela veckan har jag dock mått mindre bra och varit sjuk  urk men nu mår jag
tack och lov mycket bättre.

Idag har vi dessutom lite uppehåll, tänkte försöka komma ur huset lite.

Jag måste bli bättre på att fota, hela kräftskivan gick jag runt och funderade
på att ta fram kameran men jag blev ståendes pratandes med någon istället.
haha det är nog ingen som vill vara med på bild ändå men jag var
extra fin....  mirrow mirrow on the wall.. who is the fairest of them all....... I AM    ;)

ciao ciao


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hmm, min inbjudan måste ha kommit bort med posten...=(

2010-09-03 @ 09:55:40
URL: http://silverliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0