Söndag....

Godmorgon!!

Vaknade idag av att jag trodde jag befann mig i lala land. nej skämt å sido
kl 05.30 vaknar jag av att vietnameserna som driver växthuset spelar sin musik
väldigt väldigt högt.  Och det är inte sådan musik man förstår ett ord utav!!

Lyckades somna om och vaknade igen ca vid 09.00. Vädret idag är så tradigt,
det är jättegrått och duggregnar mest hela tiden.
Undrar lite vad jag ska göra idag.. om några timmar så är semestern slut
och jag måste åter igen gå upp mitt i natten för att göra min plikt och dra in lite
stålar.
Jag har njötit av att kunna få sova ut ordentligt men i övrigt precis som många
andra så önskar jag att jag hade haft mer semester.

more to come...........







här busar vi på morgonen..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0