13 December

Hej hej

Idag är det lucia vilket innebär att en del unga säkert festade igår.
Känner mig lite gammal hehe då jag faktiskt kom på att jag inte
har sett ett enda lussetåg på säkert 10 år.  Och att festa dagen innan
lucia är väl ändå en rätt så ung förteelse?? Vi andra måste ju jobba!!

Jag fick faktiskt utskickat en lussebulle och pepparkaka till mig när
jag jobbade inatt. Trevligt men jag åt den inte förrens jag kom hem igen.
Tycker inte om att äta när jag är ute och kör så...

Det blir inte att jag skriver så mycket här på helgerna, har rätt så
fullspäckat som sagt ända fram tills nyår.
Denna helgen var jag nere hos svägerskan och firade hennes dotter
som fyller två år. Och hemma hos mamma och pappa
och tittade på deras nyrenoverade kök. Riktigt grannt!!

Kommer sakna dom på julafton känner jag redan. Det blir lite
mysigare hemma med min familj tycker jag. Lite mer juligt
med!!  Vi ska vara hemma hos H´s pappa och han pyntar inget
och tänder inga ljus.
Men han är ju supersnäll den lilla mannen och hjälper oss mycket
och hans syskon är supergulliga så det blir ju bra ändå.

Men det är väl så som det heter..borta bra men hemma bäst.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0