2 December

God middag .....

Har precis stigit upp, det var en mycket jobbig natt.
Det snöar mycket uppe på åsen och hann lägga sig ett tjockt lager
snö innan jag var färdig. Inga plogbilar i sikte heller, inte ens på vägen
hem från jobbet.

Fick åter igen gräva fram bilen efter att jag sladdat ner
i diket. Jag körde i för djup snö som blåste upp och täckte hela
vindrutan och trots att jag körde sakta så hann jag inte se
att vägen svängde så jag försökte stanna så att jag kunde få fri sikt
men gled då ner i diket. Jag svor en ramsa och tog min nya spade
och gick ut och skottade upp mig. Tar en sådan evighet och är inte
alls roligt.

Nu ska jag hoppa in i duschen men först ska jag sätta på musik
så jag blir på bättre humör.

I övrigt så mår jag fortfarande alldeles ypperligt bra.
Jag tycker nästan att det är konstigt, hade min klåda bara försvunnit så
hade allt varit perfekt till och med.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0