Award day :)

Jag har av min vän Sanna fått en award.  visste knappt vad det innebar men tack tack
så mycket.




Som vinnare av awarden ska du:
- Lägga upp bilden på din blogg.
- Tacka o länka till den du fått awarden av.
- Skriva 7 saker om dig själv
- Skicka vidare till 7 vänner

7 saker om mig.

* Jag hatar insekter

* Jag älskar att shoppa, spelar ingen roll vad det är.

* Jag är helt galen i godis... i´ll take you to the candy shop....

* Jag är inte så snäll som jag ser ut...if u know what i mean ;)

* Jag ställer upp för mina vänner och min familj till 200%.
   Behandla andra som du själv vill bli behandlad!!!
  
  får jag inget tillbaka ( tex ett ynka hallå hallå)
  någon gång så  kan du glömma det. tex
  Varför ska jag bry mig om er när ni inte bryr er om mig? 

* Jag vill ha barn men kan ej få

* Jag mår konstigt nog bättre än på mycket länge  :)

så skulle man nominera andra bloggare men jag känner inte så många
som bloggar förutom min vän Sanna ..........


ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0