Godmorgon..

Dagen började med att Arwen klev upp på mitt bröst och trampade...
det är ju inte fel sätt att vakna på, lite mysigt!!!

Men usch, sen kände jag ju givetvis att jag lyckats få ett munsår med..
hahaha så typiskt, så jag liksom  :)

Jag känner mig väldigt trött idag, antar att det beror på alla tårar
som föll igår, helt slut i huvudet.
En sak har jag dock lärt mig om mig själv, det är att jag minsann är starkare
än jag trodde, starkare än dom flesta.
Vilka besked jag än får så reser jag mig igen!!

Jag tänker minsann gå in i duschen nu och piggna till, sen måste jag faktiskt upp
till stan några ärenden och jag hoppas sis vill hänga med.
Kanske jag ska se om hur dom där rock by sweden örhängena ser ut IRL :)

ha en bra dag

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0