Ny frilla

Jag var hos frisören i fredags. Först hade jag en riktigt helvetes natt
och var inte hemma förrens halv nio på morgonen. Kl 10 hade jag
tid hos frisören. Ingen sömn alls...inte så bra planerat men så
blir det när man vill ha tid hos bästa frisören i stan :) (tycker jag ivarefall)

Det blev en helt ny frilla med mkt rött i. Vad tycker ni???








Jämför......


jag

Jag tycker ju om frillan jag hade på bilderna i mitten men det blir ju så tråkigt
att ta samma hela tiden och när utväxten kommer blir det riktigt trist och svårt
att hålla snyggt.


På kvällen blev jag superdålig med frossa och illamående. Kräktes gjorde
jag med, usch vad äckligt. Har därför vilat hela helgen och det mesta
jag gjort är att slå in julklapparna som ska vara med i vårt julklappsspel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0