Nyårs...

klänning kanske.....


         Criss Cross Back Dress SEK 479, Honor Gold - NELLY.COM 

Denna klänningen av märket Honor Gold finns på nelly.com.
Har haft ögonen på den länge men storlekarna tog snabbt slut. :(

Jag köpte en klänning till nyår för två år sedan och tänkte att jag får
nog ha den igen för den var ju väldigt fin men hehe det gick sig inte.

En annan tjej hade nog blivit lite ledsen när dragkedjan inte vill gå igen
och boobsen hoppar ut i en alldeles för liten och tajt överdel, men se
sådan är inte jag. Jag har ju länge kämpat med vikten och trots att jag
gått upp på vågen så har det inte känts i jeansen.
Tjurig har jag minsann varit för att boobsen aldrig verkat påverkas
av viktuppgång. Men :) nu så får jag inte på mig den haha.

Klappa klappa händerna för fy vad jag är bra...

och så får jag köpa ny dress ju. :)

Och så kom denna klänningen in igen, beställde både medium och small på en
gång. Jag är ju en small, kan dra på mig xs med men eftersom denna är skuren
under bysten är jag orolig att mina boobs inte kommer ner.

Vi får se...hoppas på en hit och inte en flop.

det går upp och ner i humör här idag. denna hjälpte för stunden...

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0