Planera planera planera

Idag var h hos sin syster och bakade med resten av sin familj och när
han kom hem hade han fått en lista med sig av vad var och en ska göra
och ha med sig till julafton. tom när julklapparna ska delas ut och när vi ska spela
vårt vanliga julklappsspel var inskrivet i ett litet schema för julafton hahaha

Men jag har redan tankarna på nyårsafton, vad vi ska äta, dricka och vad jag
ska ha på mig, fyrverkerier etc

Jag tänker nog vara hemma i år ivarefall, hade varit skoj och helt klart lättast
eftersom vi har två hundar vi inte kan ta med överallt.
Och vissa verkar vara rätt sugna på att vara här vilket är skoj, oavsett vilket så ser
man ju fram emot en rolig kväll, eller hur??


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0