dunder och dån...

Godmorgon mina vänner.....

Idag så vaknar jag utav att min älskling kryper tätt intill och håller om mig,
han mummlar att det åskar och jag lyssnade...  det dånade rätt rejält och jag
hör hur regnet smattrar där ute.  H ger mig en puss i nacken innan han går upp
och sätter på kaffet. mysigt!

Igår blev inte riktigt som jag tänkt mig, lite onödigt tjafs som tog hela dagen
innan det blev löst. Ibland borde det finnas ett lås på telefonen som stänger
ner hela skiten när den märker av en hysterisk kvinna. Likadant när man är
ute och är full och gör en massa pinsamma telefonsamtal. ;P

Ivarefall så åkte vi till helsingborg när han slutat, tog en runda in på city gross, jula
och sedan ikea. Köpte lite smågrejor till det nya huset.

Idag blir det att packa, städa och tvätta lite. Om vädret tillåter så tänkte jag att vi
skulle grilla... and my best friend will be here.............

cýa later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0