Godmorgon

Jag älskar att vakna och se att solen skiner, o höra min älskling pyssla i huset.
Han brukar alltid komma och ge mig massa kramar och pussar. Finns det bättre
sätt att vakna på??  tror inte det!    ♥  Synd han måste iväg o jobba.

Iväg till "gruvan" som han brukar säga ;)

Det skulle vara fint väder idag så många hade nog tänkt åka till stranden men
det är ju inte intressant för mig för tillfället ;) 
H var så söt och undrade om jag fortfarande hade ont men det har jag inte, tack o lov.

Jag ska in i duschen, sen ner till maxi för att hämta banan kartonger som hans
snälla kusin lagt undan till oss. Har själv försökt att fixa i två dagar nu men dom
lyckas alltid vara slut både på maxi och kvantum när jag kommer.
Tur man känner snälla människor som jobbar på maxi då ♥

Sen tror jag det bli en tur in till kristianstad. Måste ju göra något när man är ledig.

Ha det så bra så hörs vi igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0