Semester..

Äntligen har jag semester, inte en dag försent ....

och ja jag borde njuta men världens pms har infunnit sig och jag
känner mig inte vidare lycklig. Jag känner mig grinig och lätt till tårar
eller raseri.

Jag har dock mått fruktansvärt bra psykiskt den senaste tiden, värmen och solen har
fått mig på väldigt bra humör och jag har nästan haft ett konstant rus av eufori.
Varje gång jag tittat på min älskade har jag blivit på så gott humör och känt
en sådan glädje för att jag har honom i mitt liv.

Men som sagt pms....  jag har semester men han jobbar sex dagar i veckan,
vi har aldrig tid att hitta på något. Varenda helg fram tills vi flyttar är dessutom
uppbokade med olika kalas i både hans och min familj.
Efter att vi flyttat har vi ju en "liten" och kan inte göra något för den sakens skull,
sen har jag ju inte semester längre ändåså.

Vi hade tänkt oss Liseberg eller en tripp ner till österlen men nu verkar det inte
bli någonting för han får inte ledigt. OH jag saknar vår normala charter resa!!
Där VI har all tid i världen för varann.

Men vi har ju haft fint väder här hemma med, så fint att jag åkte och vaxade bikini linjen
och lite till för första gången någonsin. Kunde lillbrorsans tjej så kan jag liksom.
Gjorde inte så väldans ont som jag trodde det skulle göra men som vanligt
när det gäller mig (skrattar åt eländet) så fick jag klåda, händer ibland när det är
varmt.  Och nu efter klådan läkt och man skulle kunna glädjas av vad man gjort 
(snuskiga tankar ;)  )   då börjar min mens och med det kommer ett humör som
inte är utav denna värld. Jag mår väldigt dåligt!!!
Jag hoppas den är snabb denna gången med och bara varar några dagar så jag slipper
få tillbaka klådan. Det är inte så roligt att få allt detta på sin semester.
Jag har ju bara tre veckors semester ju .......


Ett tips till er som vill vaxa:  studio 13 inne i Hässleholm är väldigt duktig.

och en film för den som är uttråkad är    It´s complicated som var stundtals
hysteriskt rolig att titta på.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Känner samma sak=( Johan skulle ha jobbat 2 veckor, hemma 2... Nu ska han jobba på ngn annans semester. Vi får en ynka vecka tillsammmans och när han faktiskt jobbar som han skulle, ja, då har jag börjat skolan i Växjö=( KRAM! <3

2010-07-17 @ 01:23:08
URL: http://silverliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0