Bloggar...

Jag hr nu tittat igenom flera olika bloggar bla kissie, englas showroom och
flera andras och jag förundras. Många är väldigt unga, jobbar inte, verkar det som,
utan verkar mest bara shoppa, resa och göra en massa andra roliga grejor.

Jag brukar ibland fastna för klädesplagg eller annat som de visar upp i
deras outfits men när jag klickar fram dom så blir det stopp.
Skulle aldrig ge dom summorna på kläder som dom verkar ge......

Hur lyckas dom? Får dom allt gratis eller är dom bara födda med en
silversked i munnen?

Någon skrev dessutom ogillande om att brats wannabees snart kommer
inta alla fik uppe i stockholm på östermalm. Alla turister typ .....
jaha vad synd då..  Vad tror stockholmarna egentligen att gotland,
borås eller sandhamns borna tycker om stockholmare???

Ödmjukhet beställes, tack!!!!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag följer inga såna bloggar=/ Men undrar som du, var fan kommer pengarna ifrån i så fall? Kram, gumman!=)

2010-06-09 @ 22:25:39
URL: http://silverliv.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag följer inte dom iheller...var nyfiken och har klickat in på dom ibland för att dom blivit så kända för sitt bloggande.

2010-06-10 @ 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0