dagen....

Idag har jag inte gjort många knop...tvättat lite dock....lagat mat...
tittat på tv och klickat runt på nätet.

Jag är ingen sex and the city brud med massor av vänner, häftiga middagar och
partys. Vi träffas inte och äter frukost ihop eller shoppar. inga resor eller dyra skor.
 Det kan gå veckor mellan dom verkligen händelserika dagarna
som är roliga att berätta om men det innebär inte att dom är mindre värdefulla
för det. (kan vara farligt att läsa andras bloggar)
Jag jobbar och står i, pysslar om hemmet och gubben och planerar inför
framtiden. Jag bor i en småstad med ett nattliv som inte är så imponerande, inte
ens affärerna täcker min lust för kläder, skor.. mode överhuvudtaget.
Men jag vill inte vara någon annanstans än här. Det känns som det är här jag
hör hemma.

Idag har jag sprungit runt i mjukisbyxor som hänger i rumpan och har stora
knän efter att jag suttit för länge i dom..randig jumper. Osminkad och med platt hår.
Det behövs inget foto för att måla upp den bilden va??   :)

over and out

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vet precis hur det är... Men ibland drömmer jag bort mig i SATC värld... Och ibland vill jag ha vänner... Måste se om vi kan klura ihop en fika innan jag åker till Arvika på torsdag. Kram på dig! Och du, du är fin i allt! Till och med i joggingbrallor, tror jag!

2010-06-13 @ 21:47:37
URL: http://silverliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0