Helgen...

Igår var vi som sagt i helsingborg och åkte runt för att titta
på möbler, lampor till nya huset etc. Nya verktyg till garaget som H
vill ha. Det kommer kosta mycket pengar att flytta....

Vi gick och drömde om vårt badrum vi ska bygga senare i framtiden.
Det är roligt att ha lite att göra och drömma om hur vi vill ha det...

På kvällen gick vi hem till några vänner och jag drack några glas vin.
Min kompis är nytatuerad med stjärnor, skitsnyggt blev det men det är
alldeles för snarlikt det jag hade tänkt till mig ett bra tag nu, så jag måste
tyvärr tänka om. Kan inte ha samma som min vän ju...     :(   Så sotis är jag!!


Något som rihanna har fast inte lika många och större stjärnor hade jag tänkt mig!





Det blev lugnt och sansat och jag kom hem och i säng tidigt.

Nu sitter jag och väntar på att H ska komma hem med "frukost" och sen
får vi se vad dagen har att erbjuda...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är sååå glad att ni äntligen har fått börja drömma och planera! Det är du värd, gumman! <3 Kram!

2010-06-13 @ 13:19:27
URL: http://silverliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0