Mardrömmar..

Jag har flera gånger vaknat gråtande efter att ha drömt mardrömmar
om att jag blir utsatt för våld eller närstående dör.
Nu har det varit dags igen.... jag drömde jag var nere i bulgarien på
semester. Jag och H låg och solade men jag skulle upp till hotellrummet
och hämta något.
När jag precis öppnat dörren till rummet puttar en kille in mig i rummet.
Han håller fast mig och jag försöker skrika på hjälp men får inte fram ett
ljud. Rösten stockar sig i halsen och det blir istället till små bedjande att han
ska släppa mig. Han kastar mig ner i sängen och jag försöker kämpa
emot när han sliter av mig den lilla klädseln jag har. Fortfarande ber jag honom
låta bli, att låte mig gå.
Precis när han ska våldta mig så samlar jag en sista kraftansträngning och
vaknar av att jag själv vrålar SLÄPP MIG!!!

Jag är på gränsen till tårar när jag vaknar men kan inte låta bli att skratta
åt synen av mina katter som flyr från sina platser bredvid mig i sängen.
Det är nu jag inser att jag faktiskt vrålat på RIKTIGT. Hahahaha

Det är skönt att det bara var en dröm men jag har dom ofta utav olika
slag. Älsklingen kröp yrvaket närmare och höll om mig vilket han alltid
gör när jag haft mardrömmar. Och jag älskar att han gör det...
Att han i sömnen verkar beskyddande för min skull.
Lite ont för med sig något gott!!!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0