Min födelsedag...

Blev så mycket mycket bättre än vad jag någonsin trodde den skulle bli!!

Himlen öppnade sig och regnet vräkte ner precis innan det var dags för gästerna
att komma. Det visade sig alltså att det var helt onödigt att slita med att låna hem
mina föräldrars utemöbler. Nåja det var en chansning!!! Juni är lika lurigt som
april. Ett stort skämt!!

Första gästerna var H´s familj som kom prick 13.30, man kan tro att dom
ringt och koordinerat ihop sig för precis alla kom exakt samtidigt. Men
jag hade inte väntat mig någonting annat.  :)

Tack och lov så hann dom precis äta färdigt när min familj dök upp, så
dom bytte plats vid bordet och H´s familj satte sig i soffan och började
titta på kronprinsessans bröllop.  Alldeles perfekt tidsfördriv, kändes inte
lika stressat att fixa allt.
Jag lär sitta som en gaggig gammal tant och berätta för alla som både vill
och inte vill lyssna. Att dom minsann gifte sig på min 30 års dag. Hahaha
Jag kan se det framför mig, alldeles rynkig och gråhårig. :)
Väldigt fint var det ivarefall och dom verkade mycket lyckliga.

Jag är så förvånad och så glad för alla presenter jag fick. Det var precis allt
jag önskade mig.

Efter att familjerna gått hem kom våra vänner över och det blev en riktigt bra
fest. Hade jag heller inte räknat med. Någon jag inte alls hade räknat med
kom också.  Vi drack, dansade, skojade och snackade
ända till småtimmarna. Sprang runt och tog löjliga foton på varandra gjorde vi
också men dom tänker jag faktiskt inte lägga in här ;)
Flamsiga tramsiga tjejer...tja och killar....det var längesen jag hade så här skoj.

Ja fy tusan vilken bra dag det blev. Och jag som var så orolig.. orolig för att vi
inte skulle få plats bägge familjerna...att maten inte skulle räcka... att inga utav 
mina vänner skulle kunna festa med mig pga deras barn.
Jag har alltid roligt när jag festar med killarna men det kan bli lite ensamt som enda
tjej. Nu hade vissa fixat barnvakt och det är jag så superlycklig för.

Tack alla för den otroligt roliga dag och kväll, natt och nästan nästan morgon ;)

over and out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0