Städning..

FULLT ÖS MEDVETSLÖS.......

Nu har jag hållt på i timmar..först upp och fixa några ärenden på stan,
en aning stressad, sen hem för att sätta igång med städningen och jag
är bara färdig med vardagsrummet.

Har putsat fönster, dammat persienner och gardinstänger (mkt spindlar i det här huset
som saknar bo nu, en har fått ett nytt bo i dammsugarpåsen hehe..
hoppas den inte ynglar av sig där inne bara),
rensat bland blommorna, (nope inga gröna fingrar iheller, någon åkte rätt ut),
dammat överallt, dammsugit golv och soffa. Det har nog inte varit så rent
här sen vi flyttade in tror jag. Men jag rekommenderar ingen kattallergiker att komma hit
för dom lär ändå dö på kuppen!!!   :)

Synd bara att man har både kök och badrum kvar...har ont i varenda led
och muskel.

Nä ve och fasa nu ska jag få köket att klaga....på min väldigt hårdhänta behandling..

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0