Aj aj aj

Skulle vara lite duktig idag och använda en ansiktsmask. Tyckte att jag hade lite porer och väldigt glansig hud som behövde rättas till.
Jag gjorde som det stod att man skulle.

Tvättade rent mitt ansikte och sen masserade jag in den jämnt över hela ansiktet.
Masken ska sitta i 10-15 min innan man tvättar av den. Men ajajaj redan efter jag satt på den
sved det i hela ansiktet något så in i nordens. Det kan ju knappast vara normalt....

Efter 3 minuter fick jag panik och rusade in i badrummet igen för att få av skiten. Det är ju inte meningen att det ska göra så ont av en jädrans ansiktsmask. Den lär jag inte köpa igen.

Hoppas nu bara att jag inte får någon reaktion på huden av det hela. Man vill ju inte se ut som man bränt av ansiktet :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0