hej hej solstråle...

Idag har varit ett sådant härligt väder och solen skiner fortfarande.
Jag har varit extra huslig i värsta housewife´s anda.... 
Tog tag och rensade i våra garderober, vi har så ont om plats att jag blir galen så fort
jag ska rota i dom skåpen så jag tyckte det var dags.

Jag sorterade ut det vi inte använder, sängkläder, dukar, gardiner och annat
man samlat på sig.  Rensade upp det i tre högar:

*Sparas och används...  fick ta plats i skåpen igen

*sparas men används ej... packas ner i lådor för senare bruk

*används ej och kommer aldrig användas= kastas....

Vi bor i ett väldigt litet hus och har knappast användning för allt vi samlat
på oss men vi letar ju efter större  och jag hoppas ju att vi ska hitta
något snart, så då är det ju möjligt att vi får användning för dom igen. Om
inte annat så har vi troligtvis fler garderober än vad vi har idag
där man kan förvara dom.

Jag önskar mig också en walk-in- closet så jag får plats med alla kläder,
väskor och skor. Jag hade nog sparat mer av mina gamla kläder om jag
hade haft plats till det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0