Godmorgon och godnatt...

Jag sitter och väntar på att gubben ska komma upp så
jag kan lämna över Kenzi i hans "vård" och själv få gå
och sova lite.

Jag kom på en alldeles underbar julklapp till mig själv.
Det var nämligen något jag saknade i helgen och kommer
fortsätta sakna vid kommande bjudningar.
H´s familj dricker mer te än kaffe och jag har ingen
bra kanna för att servera te till så många.
Känns lite B att gå runt med en gryta och hälla upp ur.....



Hittade denna kannan som Höganäs keramik börjar sälja nu i höst.
Och deras temuggar är också riktigt fina. Tror jag vill ha dom rosa faktiskt....
får väl titta in färgerna innan jag bestämmer helt   :)


Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0