hallå hallå

Det börjar bli kallt.. minusgrader och jag saknade verkligen ett par vantar
när jag och sis gick på stan idag.
Behöver nog en mössa snart men jag tycker verkligen inte att jag passar i mössa
men har hittat flera olika söta, vissa är bara roliga och söta, fast en vill jag nog ha.



Miss selfridge har dessa med små öron på.

                         

                          dessa finns på lindex


Gick nog runt i alla affärer för att hitta inspiration till årets julklappar.
Mer än hälften är redan avklarade, både från ullared och så har jag beställt
hem flera från nätet.

Detta är nog sista året jag köper till alla på det här viset. Nio barn och så
en hel drös med vuxna. Och inte blir vi färre direkt ;)
Men det blir dyrt och nu känns det som att föräldrarna
får klara julklapparna till barnen själva.

Jag känner mig jättehemsk men varje år går det flera tusenlappar på julklappar
där vi knappt får något tillbaka alls.
Oooh jag låter som en hemsk människa när jag säger så här men julen ska faktiskt
handla om mer än bara julklappar.

Jag har fått en ordentlig lista från h´s familj och tyvärr hittade jag inte
ett dugg av det som önskas :(
Tur det finns internet för jag orkar verkligen inte köra runt och leta
i andra städer.

Ikväll är h på utbildning om hundens hälsa på djursjukhuset och jag
väntar på ett nytt avsnitt av true blood.

ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0