Happy happy friday

Japp jag är på strålande humör denna fredag, trots att det vräker
ner massor med snö nu när jag måste till stan ....
Mitt hår är verkligen inte fräscht så jag får springa in i duschen
först fast det känns inte lönt med tanke på vädret. Mitt tunna hår
lär ju inte hålla mer än någon sekund.

Försöker få ihop en önskelista att lämna ut och det är minsann inte
alltid så lätt att på beställning hitta på grejor man önskar sig.
Jag brukar ju köpa allt jag vill ha och det som är kvar är saker som jag
inte har råd med (måste spara till). Alltså sånt som man inte kan önska sig iheller.

börjar bli bråttom nu...ska möta sis snart

ciao ciao

Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Hamnade här av en slump, ska kika runt lite nu men ville bara lämna ett litet spår efter mig :)

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-11-24 @ 20:26:31
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: Laila

Glad Advent:)

2010-11-28 @ 15:17:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0