Helgen närmar sig...

Oj jag har verkligen varit supertrött denna veckan  ZZzzznark..

har inte gjort många knop och knappt kommit ur sängen innan
14 om dagarna. Lilla Alma blev så besviken när hon inte fick träffa
sin moster igår att jag fick lova att det skulle bli av idag.

Och idag var det en betydligt piggare jag som kom ur sängen,
börjar känna mig som människa igen. Drog väl på mig något
virus i helgen. man känner det inte förrens det är för sent liksom.

Nåja idag gick vi på stan och jag hittade faktiskt några väldigt fina
toppar på vero moda och jc.
Fick helt enkelt bestämma mig för en bara ;)
Jag har ju en del nya nu och hur ska jag hinna bära alla :)

Sen blev det en fika på "standard" stället, det var nog höjdpunkten för
lilla Alma. Min mor och min minsta lillasyster dök också upp där.
en mindre familje sammankomst alltså. Väldigt trevligt!!

Nu är jag alltså hemma igen och ska dra igång med tvätten
och städa undan lite.
Lika bra att börja så smått......ska ha gäster i helgen....

ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0