Idag är en sådan...

jädra dag..... 

Rusket gör mig inte på ett strålande humör. Och då fick jag ändå
sova länge. Var inte uppe förrens 12.30 men då var det med smärre
panik i kroppen. Mycket som behövde göras...jag behövde duscha,
tvätten behövde tvättas, städa, byta sängkläder, vattna blommor,
hundarna måste rastas och dom sista två gardinerna måste läggas upp.
Katternas toalett behövde rengöras och bytas på plus att alla katterna
behövde få sina p-piller.
Jag behövde handla med och någonstans mellan allt detta måste jag
klämma in att man ska äta :P

Igår så duschade jag dessutom bägge hundarna och jag sitter här
och känner mig smått irriterad över att jag tar på mig så mycket.
Men det blir aldrig gjort om jag inte gör det och då stör jag mig på det
istället ;)

Ja idag är en sådan dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0