Monday...

ja så var det måndag igen. Helgen är avverkad ytterligare en gång.
denna gång med kalkon middag och fars dag på schemat.
Det kändes inte ens som en helg när man har så mycket att göra
och efter lördagens middag så hade jag minsann ont i hela kroppen.
Diskmaskinen har gått varm och jag tror att hela sex omgångar krävdes
för att bli av med all disk i lördags.
Men visst var det trevligt och det känns ändå roligt att vi äntligen har utrymme
till att bjuda in folk nu.

Sen var det fars dag igår så jag åkte hem till pappa och gav honom lite lotter.
Tyvärr ingen mega vinst men det är väl tanken som räknas :)

Idag tänker jag inte göra så mycket. Måste åka och handla lite för
att fylla upp skafferiet.....
Måste även till apoteket för att få ut medicin mot min "klåda".
Jag har haft det hela helgen så jag är lagom på väg att bli knäpp nu...

mer än vanligt då alltså ;)         .................

ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0