Tonights the night..eller??

Igår blev väldigt lugn och fin och det var skönt att
inte jobba inatt. Är ledig på röda dagar :)

Men det kändes himla lustigt och inte kunde jag sova
iheller..vaknade typ hela tiden från då jag brukar gå upp
vid 01.00.

Idag har jag hunnit med att lägga upp den sista gardinlängden  :)
och  att städa både entreplan och övervåning. Tom toaletterna
och alla speglar har jag hunnit med. Det ni.....  :)
det är bra för att vara mig.

Sitter nu och väntar på att älsklingen ska komma hem från affären
med ajax så jag kan tvätta alla golven med....

Ikväll bär det av upp till vännerna inne i stan, känner mig inte så laddad
än men det kommer väl. Hade siktet inställt på igår egentligen men
det blev lite ändrade planer. Kom väl av mig där hahaha
Nåja lite sugen är man nog ändå...kanske därför jag fick ett städryck..
tiden går ju snabbare när man har saker att göra.

Kanske man ska klä upp sig lite så man finner rätta stämningen  ;)

ciao for now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0