101010 - 101011

Tänkte ni på vad det är för dag igår. hehe jag tycker det är lite häftigt
med sånt här.

I övrigt så framskred dagen bra. Grabbarna målade här och det går
raskt framåt. Allt förarbete sved nog dock. Kommer ta ett tag innan
det är helt klart. Fondväggen kommer nog inte upp förrens till
helgen. Sen är det ju som sagt upp med lister, gardiner, tavlor och annan
inredning.

Mitt projekt är ju hundarna och maten. Igår gjorde jag svingod potatis-
och kasslergratäng. Allt tog slut, och vi som alltid brukar ha rester över :)

Och inredningen givetvis, h tror att han får vara med och bestämma
men det är vad jag får honom att tro. För det är jag som visar alla
detaljer och så efter ett tag så godkänner han dom som jättebra.  ;)
Även när han visar mig vad han tycker så lyckas jag vända och berätta
att så här är mycket bättre.

Och han gör likadant mot mig när det kommer till tekniken i rummet ;)


Idag kom jag upp och upptäckte att vi inte har något varmvatten,
h har inte eldat trots att det var nollgradigt inatt.
Ohh och jag som inte lärt mig pannan än, det är nog dags att jag
gör det. Skulle behövt duscha men jag får väl vara lite sunkig idag. :(

Renoveringen fortsätter....... vill ha det klart så snart som möjligt.

ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0