101012

Hej hej

inspirationen är inte på topp idag. Känner mig frösen och kall trots
att vi har haft det superfint idag.
Har hunnit med att gå och shoppa med sis och barnen, dock bara strumpor ;)
och mat.

Hundarna fick sig en riktig långtur också men jag undrar vem som är
tröttast egentligen. Jag eller hundarna?? troligtvis jag...
idag kändes det som jag hade avverkat tre friskis och svettispass på
raken.

H fortsätter sitt arbete i vardagsrummet. Hade en hantverkare som
skulle kommit och tittat på väggen där vi ska ha en fondtapet men
han har inte behagat komma än och inte svarar han iheller.
I värsta fall får vi väl försöka fixa det själva men det hade nog
varit bäst om han kommit. Vi har aldrig bredspacklat en vägg
eller tapetserat. Det kommer definitivt ta längre tid och kanske
inte bli lika bra när vi gör det. Och risken är att vi får slänga tapet
och köpa nytt om vi gör fel.

Jag vill bara få färdigt!!!

oh typiskt.............kom precis på att jag glömt ringa jobbet igen...
mitt jädra minne.. jaha tredje gången gillt imorgon då??!!!

nu tänker jag krypa ner under en filt och inte göra mycket mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0