13 oktober

Brrr det blir kallare och kallare tycker jag.
Solen skiner men det är ruggigt kallt och jag fryser....
Har bultat på mig en massa kläder.
Tror jag håller på att bli sjuk för jag har även ont i magen
och nyser minsann hela tiden.

Inte roligt, jag som vill göra så mycket... börjar bli
lite rastlös nu.

Renoveringen börjar bli så gott som färdig, ska måla
sista lagret på fönster och element.
Sen är det den där fondväggen kvar som inte är så
lite egentligen. Speciellt nu om den där målaren som skulle
gjort den inte dyker upp.

Hatar den egenskapen i folk, säger en sak men gör en annan.
Nu börjar det dessutom bli försent för att hitta någon annan,
en riktig firma tar nog inte sådana småjobb när dom
har en massa annat. I såfall kan vi nog få vänta några månader.
Nej i värsta fall så gör vi det själva.............

ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0