4 oktober

godmorgon alla.

Jag har precis kommit hem från jobbet och ska snart kasta mig ner
i sängen. Tänkte äta något först, mest för att spendera lite tid
så att H kan få sova lite till innan han måste upp och ta hand om
kenzi. Vi kan väl kalla det mitt pass ;)

Jag har haft en helt underbar helg, så lugn och härlig utan för
mycket avbrott. Ibland är jag helt osocial och vill verkligen
inte träffa någon, inte heller prata med någon.
Mitt hem är min borg och ibland blir jag trött på att ha folk här.
Speciellt dom jag inte själv väljer och vill umgås med.
Jag kan kanske uppfattas som kall eller bara sur men jag
är inte det. jag vill bara vara ifred ibland.
Och ha H för mig själv ;)   är ju bara ledig en dag i veckan liksom!!

hursom helst så återkommer jag nog till det ämnet senare.

ha en bra dag

ciao

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vet precis vad du menar! För det mesta vill jag inte ha ngn annan än familjen här. Som du säger, mitt hem är min borg och här vill jag kunna slappna av och bara vara... Kram!

2010-10-04 @ 06:53:34
URL: http://silverliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0