Dessie är hemma..

Jag har inte skrivit något om det men dessie har varit borta
i två veckor. Jag har mått lite dåligt för detta för jag har verkligen
trott att denna gången skulle hon inte komma tillbaka.

Vi är ju nyinflyttade hit och hon har inte varit ute så mycket här än.

Men imorse när H var ute kom hon. Jag låg och sov så h kom in med henne
till sovrummet och väckte mig. Snacka om att jag blev superglad!!
Hon lade sig på min mage och verkade inte vilja sluta kela.
vi låg kvar i sängen och sov bägge två i säkert tre timmar till.
Hon på min mage...........

Arwen kom också in och ville minsann ligga på mitt bröst....
ibland är det härligt att ha dom nära.......   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0