En riktig pissig dag

Ja jag önskade alla en riktig trevlig dag, jag kanske borde
slängt iväg en önskning åt mig själv istället.
För solen skiner ute och det är härligt höstväder men jag
är bara irriterad.

Vid 13 ringer H hem och frågar varför jag söker killar på
dajtingsidor. Någon han känner på stan har berättat för honom
att jag är med på dajtingsidan zoosk och söker en ny kille.
Jag stod bara som ett frågetecken och fattade nada, har aldrig
hört talas om zoosk tidigare. I mitt minne har jag fått erbjudande
om att gå med i sådana sidor förut men alltid raderat sådana mail.

Jag skulle aldrig få för mig att skriva in mig på en sådan sida
och dom verkar dessutom ha lagt upp bilder på min profil där
tagna från min facebook sida. Bilder på mig och h också dessutom.
Om jag nu ska vara otrogen (vilket jag inte skulle få för mig)
va fasiken skulle jag lägga upp bilder med mig och min partner??

Jag var först så arg och enormt ledsen, delvis för jag inte visste vad
H trodde men mest för att det finns folk i den här stan som tror
att jag är en liten slampa som strular rundor samtidigt som jag
är ihop med H.

Hur som helst så litar vi på varandra och h skrattade åt det hela
och sa att jag kunde inte hitta någon som var bätttre och snyggare
än honom ändåså, så jag kunde ju sluta leta  :)
Och det är ju det enda som betyder något.
Hur som helst har jag nu ägnat hela eftermiddagen till att försöka
komma in på mitt sk konto där för att i sin tur kunna stänga ner
det. Det går ju inte eftersom jag inte har något lösen och när jag
skickar iväg att jag glömt lösen så svarar sidan att jag ska få ett
mail inom ett par minuter med ett nytt.

Tja det har ju gått flera timmar nu och fortfarande inget lösen, jag
har försökt några gånger nu. Men genom att gå in genom facebook
så kunde jag avaktivera kontot ivarefall.
Och när man vill ta kontakt så måste man maila. Värdelöst!!!

Jag har ingen ork att anmäla skiten, kommer bara bli mer nogrann
på vad det är för jävla applikationer man godkänner på FB.
För jag har fan inte lämnat mina uppgifter där för att användas
i en "kontaktannons".  Jag har mitt på det torra liksom och är väldans
nöjd där med.

Men som om inte det vore nog så startar inte min volvo längre så
nu är jag verkligen fast här ute. Ivarefall när h är iväg med bmw´n.
Hoppas det är något som går att fixa och framförallt utan att kosta
en massa. Men sådan tur har jag väl inte :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0