Filmmys...

I helgen har vi bara myst och tittat på en del filmer    ♥

Bla denna prince of persia som ej hade inte fått så bra kritik runt
om så jag var lite tveksam men jag köpte ju den billigt på ullared så...

Sen tror jag att man faktiskt får tänka på att det är en äventyrsfilm
från Disney. Det är liksom meningen att dom ska vara lite barnvänliga eller?

Med det sagt så måste jag säga att jag tyckte den var helt okej. På gränsen
till riktigt bra faktiskt. Och man hade ju ögongodis att titta på.....

     
                                                        eller är hon inte fin????  ;)


                     

Denna däremot hade jag lite högre förväntningar på och det levde den
inte riktigt upp till. Men den var ändå så pass sevärd att jag inte gick
och lade mig trots att jag var svintrött igår kväll.

Vi har några till att avverka men H har sagt bestämt nej till

 som han tycker verkar
vara en typisk "tjej" film som jag minsann får titta på när han
inte är hemma. hehe tur vi hyrt filmerna i en hel vecka då  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0