Halloween

Igår var det tydligen halloween, hade jag missat totalt!!! 

Grannungarna kom in och sa trick or treat och fick all choklad jag
hade hemma. Åkte till maxi och såg fler som hade spökat ut sig.
Änglar, häxor, demoner och några killar som såg ut som dom där
bananerna i pyjamas.

Halloween var inte så stort när jag var yngre så jag har aldrig
varit på en halloweenfest. Kommer inte ihåg att jag skulle varit
på maskerad överhuvudtaget sen jag gick i mellanstadiet.

Hade varit kul faktiskt men jag finner aldrig tid till att anordna något.
tveksamt hur många utav dom jag känner som faktiskt hade klätt ut sig.

Jag har suttit och bläddrat lite på olika maskerad outfits och jag vet ju
vad jag hade valt om jag skulle gått på halloween fest nu. 



      

Denna hittade jag hos alice of sweden.com

Ett par svarta strumpbyxor och par höga stövlar....  hahaha
jag hade verkligen passat in ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0