Ingen ork..

Det märks att hösten är här!!!

Värmen har försvunnit och det har krypit ner till noll grader vissa nätter,
stjärnklart har det också varit och löven har börjat falla ute.
Jag har sagt det innan att jag inte tycker om kyla men jag
glädjs åt att jag faktiskt kan använda mina supersnygga nya jackor.
Denna hösten har jag faktiskt "råkat" köpa hela TRE stycken  ;)

I veckan så har jag varit och fixat håret hos frisören och fixat mina
naglar så nu känner jag mig själv igen.
Det blev att färga håret mörkare iallafall. det är en färg och en frisyr
jag trivs i. Varför sabba ett vinnande koncept ;)

På min lilla egobild nedan är hela jag uppdaterad  hehe

nyfrillad och fina naglar.  Cardigan från lindex och ring från cocoo.se



Men som sagt jag är konstant trött just nu och känner att jag har verkligen
ingen ork till någonting. Jag får sova som jag ska (kenzi gör som jag vill :) ) 
men jag gäspar minsann hela tiden ändå.
Det är utav ren viljestyrka jag fått gjort allt som behövs.

Denna helgen har hittills och kommer att fortsätta vara lugn.
det har blivit mycket god mat och mys framför tv´n.
Just nu väntar en film på att få rullas i rutan.
så jag återkommer..................när jag orkar............

ha det nice

ciao


puss mamma....i love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0