Jag har blivit kär...


Jag har samlat på mig rätt mycket med smycken dom senaste åren
och speciellt ringar ;) 
Har tittat lite på större smyckeskrin men mina ringar får inte plats
i dom och sen är dom så fina så jag vill nog ha några framme, lätt
tillgängligt med.


Jag satt och letade efter smyckesträd och hittade dessa på
http://www.redenvelope.com/  från usa men dom
fraktar tyvärr inte hit än.

                                     



Jag råkade springa in på blondinbellas hemsida där hon använt sig av ett kakfat från
lisbeth dahl till att lägga smycken på. Idén passar mig då jag inte
funnit några jättefina smyckesträd, så jag gick in på deras hemsida.

Jag blev helt exalterad av vilka fina saker dom gjort och det är
just sådana detaljrika saker jag älskar. kakfat, lyktor heminredning etc

Butiken finns i köpenhamn och jag vill dit. Ta en titt i deras
katalog. Jag har blivit kär!!!!

http://www.lisbethdahl.dk/Files/HTML/SpringSummer2010.html







jag blev som ett litet barn som satt och pekade och sa titta titta titta
när jag skulle visa H. (för det gjorde jag bokstavligen)

Han frågade efter priser och det stod ju givetvis inte i katalogen varpå han
svarar att det säkert är jättedyrt då.

Jag muttrade och gick nästan i trans när han sa till mig att ge
kenzi mat. Istället för mat fyllde jag TVÅ skålar med vatten   hahahaha 

Så kan det gå när emma har tankarna på något helt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0