Kamera...

Min kamera är så kass.. skulle fota solnedgången igår men
det syns ingenting. Jag behöver en ny, bättre systemkamera.

Älskar att fota men gör det sällan eftersom kvalitén suger....

men det där med kameror är en djungel. Vad är bra liksom??
En ny ligger dock på min önskelista.....

Jag ville ha nya fina bilder som jag kan använda här i bloggen.
kanske lägga upp någon bild i headern etc

Har varit så jädra sugen på att åka ner till the studio och leka
modell för en dag. Hade varit en kul upplevelse plus att man
får fina foton på sig själv. Roligt att ha när man blir äldre med.
- Titta så fin jag var en gång liksom..... !!!

Kanske gör det nån gång men först vill jag bleka mina tänder.
Jag vet att jag blir absolut finast på bilder när jag ler men när
jag ser fotona så stör jag mig på hur gula mina tänder är.
Så att bleka tänderna är första prioritet, men då vill jag gå
till tandläkaren. Har försökt hemma och det funkar inte för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0