Oh så kallt..

Brrr vaknade kl 08 idag och det var hela -6 grader ute.
Usch ville bara somna om men fick till sist släpa mig
ur sängen vid 09.30. Då hade killen som ska tapetsera
redan börjat.....
Det blir inte så mörkt som jag trodde men så är det inget
litet rum iheller och rätt mycket ljus strömmar in genom
alla fönster som är där. Men väggen blir jättefin.

Jag tänker inte lägga in några pics än. Vill att mina nära
och kära ska komma och se slutresultatet först.
Så mycket roligare på det viset, tycker ni inte?

Så idag kommer dagen bestå av att få alla lister på plats
och att bära tillbaka möbler. Och att städa och städa och
åter städa för att få väck allt slipdamm.
Sen ska vi sätta våra nya gardiner etc. Det är ju roligare!!!

Ska nu först och handla frukost till "ligan".

Brr det innebär att jag måste ut i kylan........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0