runt och runt, runt

Jag har knappt tid att uppdatera denna veckan. Vi har varit runt lite
överallt och köpt lite inredning och annat.
H drog med mig på en blixtvisit till varberg. Ytterligare en del till stereon.
Pusslet han håller på med hoppas jag snart ska vara över.
Jag tycker om att lyssna på musik och jag vet när det låter bra men
min älskling är lite extrem.


Jag får väl inte klaga då jag fått exakt den inredning jag vill ha i vardagsrummet,
bla en stor tavla till från hässleholms möbelaffär.
Och igår var vi  i helsingborg, för att titta lite i affären bali och på väla. Hittade
en stor lykta på indiskan så nu är min samling komplett.
Jag kommer visa foton på allting sen men först vill jag få
allting i gjordning i vardagsrummet. Sen får vi väl bjuda in
våra familjer för att visa slutresultatet. Vill ju att våra nära
och kära ska få se renoveringen först.

ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0