Snabbvisit..

Det första jag gjorde idag var att besöka läkaren. Det går
undan där inne... in.. hej och hå och ut igen.........
Har en vanlig virusförkylning bara...inget att göra något åt.
Vila bara...........  känns som någon smackat huvudet med
en stekpanna.... men ja jag ska vila....

Jag sitter här dönöjd med vårt vardagsrum..det blev supernajs
och kommer bli ännu bättre när jag hittat gardiner till matsalsdelen
och fått upp den där sista tavlan jag önskar mig. Men snart så....
sakta men säkert.....

Jag vill så gärna ge er en sneakpeak men det får minsann vänta...
mina nära och kära måste komma hit först... *pik*

det här med sociala forum som FB och min blogg gör lätt att man
tappar kontakten med folk. Dom tycker att dom får reda på allt
i mitt liv ändå. Det är tråkigt att det blir så och därför väljer jag bort
att skriva om allt. Eller som nu ...visa resultatet av vår renovering....

Nä nu tänker jag gå och krypa ner under ett täcke och bara lata mig
en stund. Får passa på när Kenzi sover ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0