Uppe med tuppen...

Känner mig som om vi vore ett gammalt pensionärspar eftersom
vi gick och lade oss tidigt igår, trots att våra vänner ringde
och tjatade om att vi skulle komma bort och hälsa på.

Men det kändes som det var bättre så eftersom vi skulle upp tidigt idag.
Jag har ju inte heller mått bra så det var helt klart bäst att vila upp sig.

Redan halv sju imorse var H uppe och hoppade...... och halv åtta kom
killen som ska hjälpa honom idag..

Killarna här ska få upp gips på väggen där vi ska
ha fondtapet och sen ska det spacklas och slipas idag med.
H ska till brukshundsklubben med Kenzi för den vanliga träningen och jag
ska till min systerdotters barnkalas så dagen är verkligen fullspäckad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0