1 och 2 september

Jag saknar dig redan min kära sommar........  

Sitter ute på trappan och njuter av värmen och solens strålar....vet ju
ej när dom försvinner igen, väldigt skiftande väder just nu.
Nu har vi klivit in i september månad, den första riktiga höstmånaden enligt
mig och det märks att det blir kallare. Nu går det bara utför .................

för jag tycker inte om hösten för det är bara ett stenkast från vintern.... som jag
verkligen avskyr.
Jag är en frösen människa och jag mår som bäst när det är varmt.
Och därför kommer jag sakna sommaren och längta till nästa år.....REDAN.

Har hunnit med en del dom senaste dagarna, varit på social träning med hundarna,
städat och tvättat och en massa massa annat....haft mycket energi.
Planen för resten av dagen är( förhoppningsvis) fika med en mycket mycket kär vän....
spelar ingen roll hur lång tid det är mellan gångerna vi hörs eller träffas. Det
känns lika bra för det.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0