Fredag

oj oj oj denna helgen är fullbokad och jag har haft mycket på schemat
idag med.
Kenzi fick åka hem till mor min så jag kunde få stressa lite för mig själv.
Det var nämligen dags att åka till sjukhuset för att lämna lite "vanliga" blodprover och
kolla min vikt......allt i vanlig ordning........Börjar bli så van vid alla tester nu.

Sen var det äntligen dags att åka och fixa till mina naglar igen, brötit av en
del så det kändes verkligen skönt att få hela och fina naglar igen.

Ska och fira lillebror som fyllde år i tisdags....på söndag är det dop för min
systerson och jag ska vara gudmor.....funderar redan över vad jag ska
ha på mig.....inte för att det är det viktigaste liksom men ändå.........

nja klockan tickar......måste gå och sätta på mig ansiktet  ;) 

i hear you when i hear you

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0